2008 m. gruodžio 20 d., šeštadienis

Paskutinis pasispardymas

Taip pavadintas mano labiausiai mėgstamas patiekalas iš "Katpedėlės" valgiaraščio. Kai buvau jaunas ir kvailas, kaskart, kai nuotaika būdavo slogi, eidavau į tą restoraną ir užsisakydavau minėtąjį patiekalą. Pakelia nuotaiką, žuvies patiekalai tuo ir ypatingi. Na bent jau tol, kol neatneša sąskaitos. Dabar, kai esu gražus ir protingas, keliais žodžiais papasakosiu ką gi mačiau Kaune gruodžio 19-ąją klube "Siena". Paskutinį pasispardymą. Rėkit ant manęs, prieštaraukit kiek norit, bet pasakysiu Jums štai ką. Gravel pagaliau iširo. Sugriuvo. Nebėra. Ba. Išdavė broliai Sinickiai pusę grupės, nebe tas. 

Šiandien diena turėjo būti skirta darbui ir tik darbui. Esu maloniai paprašytas sukurti banerius ir užsklandėlę renginiui "Kino atostogos 5". Ir šakės kaip man nesisekė. Laikas spaudžia, rytojus skirtas laidos "Šeimos pinigai" demo versijos montavimui, laptopo neturiu, o kambarys varo stresą. Tiesiog nebeįmanoma. Lyg visos sienos artėtų viena prie kitos mėgindamos mane sutraiškyti, norisi bėgti, bet nėra kur. Nenueisiu gi su stacionariu kompu nei į garažą, nei dar kur kitur. Erelį cituojant - 'aplinka kalta'. Pasiguodžiau mamai, ėmėme kartu ieškoti būdų šiai problemai išspręsti. Ir nutarėme, kad mano kambaryje viskas netaip! Baldai rėkia, nedera tarpusavyje, visur dominuoja aštrūs kampai, sienos plikos, erdvės mažai. Beveik kaip jaunimo nakvynės namuose Paryžiuje, tik kambarys didesnis. Ką šiandien padarėme, tai perkėlėme mano rašomąjį stalą į kitą vietą. Kažkas gaivaus. Visas kambarys liko man už nugaros, kai anksčiau pusė jo buvo mano darbinis fonas. 

Tam tikros aplinkybės privertė mane mąstyti apie daugumos žmonių elgesį ir tokio elgesio priežastis. T.y. kodėl tie, kurie apsimeta esą tikri draugai ar mažų mažiausiai bičiuliai, dar nespėjus nusisukti ima mėtyti akmenis į svetimą daržą, kai sodininkas negrindžia akmeninio tako! Na va, stabtelėjau. Tapo sunku dėlioti mintis. ---Praleidžiam dėstymą--- Paliksiu peno apmąstymams ir Jums. Aš sakau: "esu didesnis siaubūnas tik už tuos, kurie manęs tokiu nelaiko". Niekas neaišku? Nu gi galvokit, galvokit, man tai atrodo taip paprasta. 

Ir prašau, pavovanokite kas nors žieminį paveikslėlį blog'ui. Išmatavimai 650pix į ilgį ir pagal sveiku protu paremtą fantaziją į aukštį

2 komentarai:

Karolė rašė...

Buvo malonu susitikt ;D Sėkmės gaivinant kambarį ;)

Milda. rašė...

Bandysim tą "paskutinį pasispardymą" ;D