2009 m. balandžio 20 d., pirmadienis

Dvidešimt

Perkopiau į trečią dešimtį, iškart jaučiuosi labiau suaugęs, uch!

Praitą trečiadienį pirmąkart buvau ledo ritulio varžybose, kur man laaabai patiko, labiau nei kašį žiūrėt, atmosfera visai kitokia, žmonės geranoriškesni kažkokie... Už tai dėkoju Meinardui, kad mane pasikvietė! Ir dar sutikau ten žmonių įdomių seniai matytų. Penktadienį buvau Sindikato koncerte Šampanbary, kuris jau dabar kitaip vadinasi, linksma buvo, gerai tikrai. Šeštadienį sveikinome mano draugą Gedą gimimo dienos proga, o sekmadienį Gedas ir kiti sveikino mane. Beje, gavau pirmąjį savo gyvenime Auksinio gaublio apdovanojimą! Nuotraukoje išplaukęs Žygis.

Toks va trumpas įrašas, nežinau, gal ką praleidau, va motorolerį ruošiuosi pardavinėti, gal yra norinčių pirkti? Ai tiesa, koks man nuotykis buvo, sekmadienį buvo, kad lėkiau į Riomerį padėt kolegom truputį, palikau ten filmavimo kamerą ir išlėkiau valandėlei pas tokį Tomą operatorių pakalbėt, važiuoju važiuoju, ir jau beveik atvažiavęs supratau, kad palikau savo tašę, kurioje buvo mano fotikas ir blicas, prie Riomerio ant šaligatvio! Apsisukau, grįžau, ir ką, jau išsigandote, kad pavogė? Viena mergina/jauna moteris, manęs nė nemačiusi, stovėjo prie tašės ir laukė, kol aš sugrįšiu. Labai malonu. Pagal mano praito dešimtmečio teorijas "nepatirtas nuostolis yra pelnas". Tai tas pelnas puiki dovana mano gimtadienio proga. Žinojau, kad gerumas grįžtą, bet kad taip greitai - nesitikėjau (tądien nemažai padėjau kitiems). 

Komentarų nėra: