2009 m. liepos 28 d., antradienis

Ačiū Starworks

Mano gyvenime nutinka tiek daug visokių dalykų, kad taip iš karto visko ir neprisiminsiu. Galėčiau, bet nereikia, vėl ilgas įrašas būtų. Panašu, kad seniausias dalykas, kurį noriu papasakoti yra tas, kad nusipirkau riedučius ir nutariau mokytis plaukti šokdamas iš valties vidury ežero. T.y. nemokėdamas nuvažiavau iš Žirmūnų į centrą riedučiais prisitrėškęs tik vieną sykį! Nuo to laiko iš tikro nebuvau su jais į lauką išlindęs. Šįvakar galvojau panaktinėt su rolikais, bet nuojauta sako, kad nereikia.
Praktika finito! Kaip man patiko Starworksuose Jūs nenutuokiat. Variau į Palangą su bendradarbiu jau po pirmosios savaitės, ėjau į kiną nemokamai, pietaudavau su šaunia kompanija, susipažinau su naujais žmonėmis ir su kai kuriais susipažinau iš naujo. Ir tai tik maža dalis to, kas man nutiko būnant Starworks! Taigi ačiū Starworks, o ypatingai dėkoju Vaškui, Servai, Zakarai, Ramojui, Zupkui, Ryžai, Orintai, Linai, Arūnui, kuris taip ir neišmoko mano vardo, Jonui, Justui, Gabrielei, Tadui, Mariui, Ramanauskui ir kitiems.
Darbalaukis, puošęs kompą, prie kurio dirbau (vaizduojami daiktai, buvę ant mano stalo - trūksta puodelio):

6 komentarai:

Karolė rašė...

Rimtas bajeris: Dirbai mano svajonių darbą. Kažkaip visada svajojau dirbt su MTV komanda. Na žinai, su tais kurie su tuom susiję. Gal dar pasiseks :D
O kaip praktika? Įgijai naujų žinių? Kas toliau? ;D

Filmuojusvente.lt rašė...

Įgyjau daug ko ten būdamas, o toliau truputį pasitrinsiu vilniuj iki vasaros galo ir lėksiu studijuot į Belgiją :)

Dalia rašė...

O kas per naujiena :O
Martynai į Belgiją, studijuoti, idomu idomu :)

Filmuojusvente.lt rašė...

O, Dalia, maniau jau gyriausi :D

Dalia rašė...

Neee :) nebent jau visai uzmirstuole tapau :D

Milda. rašė...

Ohooo. Belgija. Nu kažkam tikrai labai sekasi :)