2008 m. lapkričio 23 d., sekmadienis

Laiminga diena

Pageidavimų blog'as ZAREMBA PICTURES sveikina Eglę Jurgaitytę, jos bendražygius, mokytojus ir tėvus puikaus pasirodymo Vaikų eurovizijoje proga!
Ne paslaptis, kad nuo seno esu šio daugumos lietuvių nelabai mėgstamo kasmetinio šou fanatas. Šokių eurovizijos mažiau, bet va dainų!
Skambės gal neįtikinamai, bet dar nacionalinės atrankos metu buvau už Eglę lygiai taip pat, kaip per JAV prezidento rinkimus nuo pirmųjų dienų už Obamą.
Šaunuolė Eglė, techninės kliūtys nesutrukdė pasiekti puikių rezultatų (kiek mano klausa leidžia [ne]išgirsti, neveikė pritariančiųjų mikrofonai), tačiau pavergė žiūrovus šypsena, balsu, o svarbiausia - nuoširdumu.
Pirmąją vietą pajamo Gruzinai, už kuriuos ir balsavau. Ne dėl politinių nusistaymų (tiesa, rusai 12 balų jiems skyrė, nemanykit!), o dėl neeilinio pasirodymo, nu šaunuoliai, į Tomuką iš animacijos stovyklos panašus tas bachurelis ;D Prognozuoju, kad greitu metu pasirodys šios dainos remiksas, skirtas šokių aikštelei. Zubizubi zubi zubizubi zaaa-ai... Susiraskit patys jutubėj, o aš Lietuvos pasirodyma pateikiu:

2 komentarai:

Milda. rašė...

Aš taip pat buvau už Eglę nuo pat pirmo jos pasirodymo ;D
Man labiausiai bitukai patiko, kokie meilūčiai ;]. Bet nebalsavau. Per daug sąskaitos gaila :D

zharnoldas rašė...

man atrodo kad veikia pritariantys mikrofonai, tik jie tam pačiam balse dainuoja ir gana tyliai.