2009 m. vasario 18 d., trečiadienis

Benevento

Atrodo taip vadinasi miestelis šalia kurio rytoj apsistosiu. Varau į Italijąąą :D Kažkoks renginys filmmeikeriam, kursim filmus ekologine tema. Patirties jau turiu ;D Reikia pasiruošti iš anksto, tad ir naują idėją sugalvojau. Dar nežinau kaip ją priims žmonės su kuriais dirbsiu, jei ne tai ne. Esmė maždaug tokia: visų problemų motina yra per didelis vartotojiškumas. Visi perka perka PERKA! Perka daiktus, kuriem pagaminti reikalingi žemiški resursai, kertami miškai, išnaudojami žmonės, sprogdinami kalnai, teršiama aplinka ir t.t. Trumpai tariant patys kasamės sau duobę. Daugiau apie tai šitas filmukas papasakos, netrumpas, bet rekomenduoju pasižiūrėti kas nematėte. Mano idėja tokia: a la reklama ir sako "nepirkit daiktų, pirkit paslaugas, aš kuriu muzikinius klipus (tarkim aš sakau) paskui Meinardas sako "Aš kuriu multikus, pirkit iš manęs multikus" bla bla paskui ištraukos iš pačių tų filmukų... Be jokių ten "rūšiuokit šiukšles prieš degindami". Ir kuliminacijai koks nors "o jei nenorite pirkite gėles (kažkas ne į temą) ir tarkim pasakotojas kokiai panai gėlę įteikia. Vualia. Dabar supratau, kad turputį kopijavimas nuo to filmuko, kur linką daviau. Nu aš dar niekam šito nepasakojau beveik tai tiek ir išvystymo.
Nueikit į www.penki.tv kas dar neamtėt ten kairėj spauskit "penki.tv naujienos" ir paskui "šeimos pinigai" turėtų būti atrodo 09 02 17 data ar kokia ten... Tai va ten aš vaidinu Helios administratorių kas nematė, visai linksma turėtų būti. 
Šian paskaitos metu sumodeliavau pirmąjį savo gyvenime 3D objektą. Čia atseit gesintuvas. Labai geras dėstytojas, kelios paskaitos o jau va kaip visi gražiai moka.

Labai didelis ačiū Meinardui, kuris pranešė man apie projektą paskutinę akimirką ir per netikėtumą ten patekau. Aš pats nesuvokiu kaip man pasisekė! Geros savaitės :)

2 komentarai:

Karolė rašė...

(uch, kaip senai komentavau tavo blog'ą ;D). Gražus gesintuvas ir didžiausios sėkmės Italijooooj! ;D

Milda. rašė...

Italija :D. Jezau, keliauninkas tu.