2009 m. vasario 14 d., šeštadienis

Paveiksliausias įrašas

Visų pirma sveikinu visus įsimylėjėlių dienos proga.

Sutariau su Aleksu filmuoti live'ą grupei Days Of Eclipse, tada pasiūliau daryti truputį kitaip, visi susipainiojom ir gavosi a nei klipas a nei laivas. Susirinkom, porą valandų pasifilmavom, keletą vakarų pasimontavau ir gavom šiokį tokį video savo malonumui, bet ne plačiosioms masėms. Visdėl to savo nišą kūrinys atras "New Music" laidoje, rodomoje TV1 kanalu 14:30 šeštadieniais. Prisipažinsiu, nesu šios laidos matęs, bet mielai sutikau joje nusifilmuoti. Vokalistė Diana, kaip aš įsivaizduoju, pristatys dainą, o aš - vaizdą. Teisinsiuos kodėl nesigavo. Nors man atrodo, kad pavyko puikiai ir per teliką atrodys dar geriau. Aš tikiu savo darbu, nesvarbu, kad jaučiu didelį spaudimą iš grupės pakeisti vienus kadrus kitais. Nors MAN jie patys gražiausi! Bet taip jau yra kai kažką darai ne sau, negali nepaisyti. Žemiau pateikiu kelis screenshot'us iš video:

Vietomis naudojau macro objektyvą, tai suteikė vaizdui šiltumo, padėjo tiksliau perteikti nuotaiką.

Kadangi patalpa, kurioje filmavau, buvo nedidelė, naudojau fish-eye objektyvą. Stengiausi išieškoti įdomių kadrų. Koją kišo daugybė daiktų, likusių už kadro, kuriem klipe ne vieta - studijinė įranga, pianinas, laidai, sofa, reflektorius, fotografė, panda, aš pats. Kaip matote, apšvietimas nebuvo pats geriausias, bet yra kaip yra. Prisipažinsiu, man patinka, kai techninės galimybės yra pribotos. 

Čia jau paskutinysis kadras. Vaizdo klipo premjera, jeigu viskas bus gerai, ateinantį šeštadienį per TV1. Vėliau, galbūt, atsiras ir internete. 

Prieš kokį mėnesį sugalvojau tokį dalyką - kodėl pradedantieji vairuotojai vietoje klevo lapelio ant lango negalėtų klijuotis, pavyzdžiui, kanapės? Na gerai, ne visi, bet vienas kitas, tikrai galėtų. Ir reklama blog'ui būtų. Beieškodamas internete tikrojo ženklo "Klevo lapelis" aptikau šį, labai gražų eilėraštuką, kuriuo norėčiau pasidalinti:

Klevo lapelis

Lyg sukutis lengvai sūkuriavo
Ir su gūsiu vėjelio švelnaus
Nusileido lapelis nuo klevo.
Kas gi kitą į delną sugaus?

Kas paklaus jo, ko ilgisi, trokšta?
Ar dar turi svajonių slaptų? –
Nieks nenori būt šitaip nublokštas,
Ant takelio sumintas batu...

Bet ne mums juk apkaltinti vėją
Ir ne mums vėsų rudenį smerkt.
Aš pas žiemą lyg rūsčią teisėją
Ateinu už lapelį paverkt.

2008-07-01 17:56:28 eglute7

Dar viena idėja - studento laikrodis, rodantis akademines valandas. Pats nieko juokingo čia nematau, bet norėjau padaryti ir padariau. Išvis, šiandien užsiimu tik nebūtinais dalykais, bet visi jie man mieli, o tai yra tam tikras atsipalaidavimo ir nusiraminimo būdas:) Gaila nepavyko padaryti įtikinamai (patingėjau :)

Ateinantį antradienį www.penki.tv pasižiūrėkite laidą "Šeimos pinigai". Esu jos operatorius ir idėjų pamėtėtojas. Šįkart atsidūrėme labai kėblioje sitaucijoje - laiko filamvimui nebeliko, o dėl mūsų vėlavimo vienas veikėjas iš ūkio ministerijos atsisakė duoti interviu. Aš sakau "improvizuojam!". Julius sako "gerai, galim varyt į "Helios", Martynas suvaidins administratorių, bus šįkart laida apie pramogų verslą." Na nevisai žodis į žodį, bet esmė išliko. Tai va, Andrius turi raktus nuo klubo, mus įsivedė, pasistačiau kamerą ant stovo ir visai neblogai pašnekėjau. Jei Helios sužinos, tai turės ne į teismą paduoti, o už reklamą susimokėti ;D. Laukiam laidos. 

Šįvakar "Dainų dainos" finalas. Iki jam prasidedant palaikau Saulės kliošą. Žiūrėsim kaip keisis mano pozicija laidos metu:) 

Ačiū už dėmesį, straipsnis ne iš trumpiausiųjų. Dar galėčiau rašyti ir rašyti, bet labai išalkau.

1 komentaras:

Indrė rašė...

Labai geras ir dainą atitinkantis klipas :)