2009 m. gegužės 26 d., antradienis

Multikas jau greitai

Šiandien buvo 3D paskaitos atiskaitymas, pabaigiau multiką likus pusei valandos iki jo. Na ir visai neblogai tas multikas susivalgė... Žinoma, yra techninių aspektų, kuriuos tobulinti tikrai yra kur, bet taip, aš tinginys, bet realiai, nu pagalvokim, tai mano pirmasis 3D animacinis filmas, nu ir tegu būna su klaidom! Kaip matyti progresą jei tobulinsiu šlifuosiu darbą. Dabar jis yra toks, koks yra, asmeniškai man tie "trūkumai" net gi patinka. Be to, kad sukurtas filmukas, dar taip išėjo, kad sumodeliavau virtuvę 3D aplinkoje. Labai panaši yra pas mane namuose. Modeliavau modeliavau aš visą parą tą virtuvę, o filmuke jos kaip ir nesimato. Tai gal šiandien pablog'insiu kaip atrodo:

O po egzo labai gerai dieną praleidau. Nusitempė mane Einaras į Panoramą, neįdomu man ten buvo vaikštinėt, bet tik pamatėm Kartodromo reklamą... Tai bent gerai pasivažinėjom! Net gi labiau patiko nei kad Plytinėj kažkada važinėjau. Vėliau spardėm grikį iki pažaliavimo... Tai va toks aš nemiegojęs ir nusikalęs, bet be galo blog'ą rašyti norintis.

P.S. Filmuką gal rytoj įkelsiu, tegu šian viskas susitupi, mažu rimtai dar pakeist ką nors sugalvosiu...

2 komentarai:

Unknown rašė...

lauksiu tavo filmuko.idomu:)

Dalia rašė...

Taip taip tikrai idomu :)