2009 m. birželio 28 d., sekmadienis

Earth song

Rodos turiu aš to laisvo laiko, o prie mėgiamų dalykų taip ir neprisėdu. Dabar, kai kompas renderina kalną video - negaliu praleisti progos.
Pamėginsiu trumpai papasakoti kas šiuo metu vyksta mano gyvenime.

Dauguma žmonių turi du gyvenimus - tikrą ir facebook'ą. Eglė užregistravo ten ZAREMBA PICTURES grupę ir įsakė man ją pildyti ar mažų mažiausiai duoti jai medžiagos. Kad nežinau ką ten dabar būtų galima dėti... Bet reikia, kad reikia tai čia faktas :)

Atlieku praktiką Starworkse sau laimingas. Man patinka grąža, kuri juntama iš karto ar bent jau labai greitai. Susibičiuliavau su bendradarbiais, su vienu net į Palangą beldžiausi per jonines, o smagiausia tai, kad gavau pakvietimų į trečio ledynmečio premjerą! Ką jau kalbėti apie visus naujus pažįstamus. Na gal apie tai kaip man ten gera kituose įrašuose, nes galiu labai išsiplėsti.

Šiaip vyksta, visko pas mane vyksta, bet norėčiau šiuokart nebūti išskirtiniu ir pagerbti pop karalių Maiklą. Visą savaitgalį varvinau akis žiūrėdamas jo klipus per MTV. Štai mano manymu pats stipriausias jo darbas:

1 komentaras:

KibirVibir rašė...

Bova palonguo ir neuzsoka i skowd, ot wafelis =]p