2009 m. birželio 15 d., pirmadienis

o mano Twitter vasara!

Šian atsiskaičiau pagaliau animaciją! Viso gero, sesija!

Savaitgalį buvau b2g festivalyje, nors tik antrą dieną atvažiavau, bet įspūdžių parsivežiau už tris!

Brolis patarė užsiregistruot twitteryje, taigi galėsit sekti mano mintis, jeigu pageidaujate, www.twitter.com/zarembapictures .
Rašau įrašą iš Starworks ofiso. Mano pirmoji diena atliekant praktiką. Pamačiau, kad bus šimtą kartų sunkiau nei galėjau tikėtis - puodelius čia chebra patys išsiplauna ir kavą verda patys, o štai darbo pagal specialybę netrūksiu... Beje, darbuotojai visi labai faini, draugiškai mane sutiko, tikiuosi gerai sutarsiu, visi čia tokie savi :)

Tai su vasara Jus, jeigu kam nors irgi tik dabar prasidėjo!

1 komentaras:

Milda. rašė...

Jo, maždaug tik dabar ta tikroji vasara prasidėjo ir man :D