2009 m. gruodžio 2 d., trečiadienis

Kartofelius

Užvežė ant rašymo. Mokslo šlipsas nebesmaugia, dar tegu tinginio varlytė laisvesne patampa. Šian buvo pirmoji "Integrated Business communication" paskaita. Vos pamačiau dėstytoją - iš karto viskas tapo aišku. Ką sako vien titulai prieš vardą ir pavardę - profesorė, daktarė, o dar ir filosofė! Moteris. Amžiuj, bet ne stambume. Pasitempus kaip styga. Nu ir kažkassss netaip. Nu žiūriu žiūriu aš į ją ir kažkas ne taip. Šneka ji dalykus kaip ir naudingus, tik labai sausai. Ai, teisa, Vokietė. Tai akivaizdus bruožas - atsiskaitymam jokio kūrybiškumo, tik sėdėk bibliotekoj ir rašyk raštus iš knygų. Iš interneto nedaugiau 50 procentų. Jokios baigiamosios prezentacijos - rašto darbai (įtariu už paveiksliukus mažina pažymį) ir egzaminas raštu. Iš esmės dalykas įdomus ir naudingas, bet Lietuvoj kmabary turiu kelias knygas ant lentynos apie tai. Aš jas net perskaičiau, nes labai įdomios. Viskas gardžiai sukramtyta, o ne pirmą kartą regimais žodžiais aprašyta ir neišnarpliojamom schemom apipavidalinta. Ačiū, bet mano meniška siela nori linksmiau laiką leisti. Įtariu, kad šio modulio atsisakysiu. Prisirinkau jau pakankamai kreditų, neapkrausiu galvos nebūtinais dalykais ir toliau mokysius tai, kas priklauso.
Ou jė barake kas dedas. Pravirkdžiau senmergę. Ir kaip jaustis? Nu bet kad nekalba su manim atvirai. Ir nevirkdžiau iš tikro, pati apsibliovė. Va kas būna kai iš visų jėtų susikaupęs gaudai gaudai ir prigauni melagį. O šian vakare pašnekėjau su "geruoju" vyruku budėtoju ir jis viską man paaiškino. Ir išaiškėjo, kad ta Koletė (toji, kuri mano eurus apverkė) primelavo man ir visiem studentam dar daugiau nei galvojau ir turi moteriškė už ką raudonuoti. Dabar aš visas ramus.
Sutaisė mano dviratį! Kainavo vieną eurą, nes teko keisti vieną stipiną. Taigi dabar mano dviratis vikrus kaip viesulas, manevringas kaip šikšnosparnis ir tvarkingas kaip Einaro kambarys! Iki normalios parduotuvės tolokai, taigi mynėm iki jos eilinį kartą. Pirkom bulvių, bet neturėjom maišo. Tai ką daryt? Prirakinom dviem spynom! Žinokit nuo parduotuvės iki barako važiavom - nė viena nedingo.Ir mano filmas nutekėjo... Vietinė televizija pamatė ir ėmė naudoti didelį balioną mieste kaip reklamą!Abipusė lygiuotė

Komentarų nėra: