2009 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Pamišęs fotografas nupyškino galybę žmonių ir nusipyškino pats

Nemėgstu ilgų pavadinimų, bet kartais vieno žodžio negana. Pristatau savo bičiulį Tomą ir dalinuosi kasdieniais įspūdžiais.

Prie Kolegų sąrašo blog'o dešinėje prisijungė mano bičiulis Tomas Banišauskas su kuriuo kadaise kūrėme filmą "Benzo vagis". Vyrukas, mėgstantis veikti ką nors kūrybiško www.tombunny.com . O aš vyrukas, mėgstantis neprašytas už dyką draugus reklamuoti :) Na gerai, aš paprasčiausiai didžiuojuosi savo draugais. Ir jis turi gerų nuotraukų, galinčių papildyti mano blog'ą kai pritrūkstu iliustracijų (pavyzdžiui praitame įraše). Šita vadinasi angliškai "Photoshoot yourself". Žodžių žaismas, reiškiantis "nusipyškink save"
Truputis kasdienybės:
Šiandien nudžiugau kai mane pasiekė žinia iš Vilniaus. Kad prisnigo! O vakar žiūrėjau reportažą Delfyje apie modernią eglutę Rotušės aikštėje - nekantrauju pamatyti. Kvepia Kalėdom. Hasseltas irgi labai pasipuošęs ir beveik ne popsiškai. Sniego neturim, saulė akina, bet speigas jau traukia raudonį į skruostų paviršių.

Šiandien užėjo įkvėpimas ir prirašiau du "Wordinius" lapus su savo patarimais šia tema: "Kaip išgyventi Erasmus ir išlikti žmogumi". Anglų kalba. Dabar galvoju kur būtų galima pritaikyti. Gal prieš išvykdamas nusiųsiu savo koordinatoriui, kad ateities kartom duotų paskaityti, bet šis tekstas jam gali pasirodyti nepatogus... O gal paimsiu ir įmesiu į blog'ą:)

Komentarų nėra: