2009 m. kovo 24 d., antradienis

Mic check one two!

Lietuvos mokyklose yra truputis Zarembos draugų/fanų. O gal reikėtų sakyti fanių? Na aš tikiuosi, kad ir jos save taip vadina:) Ką gi galima rasti facebook'e, ar tik ne piešinių (ne nuotraukų), kur užtagintas Zaremba? Rūtos manymu esu puikus ūkininkas (viršuje dešinėje):O Viktorija mano, kad užaugusi įstatys man ragus ir plauksiu šitaip:Prisipažinsiu, tiksliai nežinau kas ką galvoja, gal net nelabai man ir svarbu, svarbu pačiam žinoti kas esu, bet tokie netikėtumai nuotaiką tikrai pakelia:) Ačiū už piešinius, tikiuosi nepyksit, damos, kad patalpinau į blog'ą. 
Ar prisimenat "Studentcoaching'ą", Jūsų asmeninį trenerį, gyvenimo pagalbininką? Manau ši paslauga verta dėmesio ir jei nesugebėčiau tvarkytis gyvenimo, būtinai išmėginčiau. Gana nemokamos reklamos, pamenat garsą, klaikus, tiesa? Daugiau to nebebus su mano naujuoju RODE SVM mikrofonu. Nuo šiol garsą įraįšinėsiu tik kokybiškai!

O pamenat Days Of Eclipse video dainai Untold? Toji grupė sugrojo gyvai Opus3 eteryje. Irgi praitą savaitę. Grupės lyderis Aleksas šian parašė į skaipą, kad duodamas interviu pasakė, jog kuria muzikinį klipą su Tadu Svilainiu ir Martynu Zaremba iš Zaremba pictures ;D Aš lyg ir prašiau neminėti Zaremba pictures,  kadangi oficialiai jokios veiklos nevykdome, bet aš nepykstu, tiesą pasakius mane tai nudžiugino :)
Pas mus į badmintoną atėjo vienas profesionalus žaidėjas iš kito klubo ar treneris jis nežinau, žodžiu kietas. Ir lygiai tiek pat pasikėlęs, bet malonus vyrukas. Zaremba! - sako jis. Prisimena mano pavardę iš praėjusio čempionato! Labai gerai. Vadinasi įsiminiau. Nors įsiminiau kaip keistuolis netikėtai išėjęs į pusfinalį;D Šį šeštadienį vėl varžybos, todėl labai ruošiuosi morališkai ir fiziškai. Vienintėlis dalykas kurio bijau yra tas, kad šeštadienį jėgų nebeturėsiu, tačiau tikiuosi, kad jaudulys padarys savo. Laikykit špygas už mane.
Praitą savaitę su Meinardu ėjome į Kino pavasarį. Žiūrėjome Valsą su baširu. Pirmą kartą mačiau, kad pasibaigus filmui salėje įsivyrautų mirtina tyla, žiūrovai neskubėtų skirstytis, minutėlę pasėdėtų, o dauguma moterų/merginų - verktų. Šis filmas mane sukrėtė taip, kad kurį laiką nebenorėjau linksmintis (vakare buvau sutaręs eiti į klubą su Gedu). Įkeliu treilerį, bet jis nėra toks įtikinantis kaip mano atsiliepimas, rekomenduoju pasižiūrėti. Pradėsite labiau vertinti gyvenimą ir abejomis akimis pamatysite realybę. Šį filmą būtų įdomu žiūrėti net be istorijos, kadangi jis yra jau šedevras dėl savo atlikimo technikos.

3 komentarai:

Karolė rašė...

Laikom špygas ;D

Milda. rašė...

Yra fanių, yra :D.
Kada Zaremba atlėksi į Šiaulius footbag'ą palošt? :D
P.S. ten ne radai, o kaubojaus kepurė.

Filmuojusvente.lt rašė...

Jūsų špygos pravertė, apie tai naujesniam įraše, į Šiaulius važiuot planų kol kas neturiu, bet jei tik bus proga.. :) O pamaloninai, ragų niekas nemėgsta gaut :D