2009 m. kovo 7 d., šeštadienis

Kazys!

Trečiadienį buvau spektaklyje. Teks atlankstyti bilietą atgal iš lėktuvėlio, kad prisiminčiau pavadinimą. Ak taip, "Monverdi Madrigalinės operos". Lėlės teatre. Pirmosios dalies metu užmigau, nes buvo mažai lėlių ir labai lėtas veiksmas. Galima spektaklį statyti pagal mano dieną, štai viską smulkiai apdainuojam "Suskambo žadintuvas... pramerkiau kairę akį... po to ir dešinę.... Ir vėl užmerkiau abi nes tingėjau keltiiiis... Paspaudžiau 'snausti'... Ir vėl suskAAAAAmbooooo". Būtent apie tai ir buvo spektaklis. Pertraukos metu linksmai pasišnekučiavau su savo draugais Jurgiu ir Antanu. Prasidėjo antra dalis. Jau lyg ir įdooomu... Pasirodo suklydau, iš tikro buvo nuobodu. O kodėl gi man taip nepatiko - lėlių vaidyba, ypač pirmojoje dalyje, manęs neįtikino. Buvo tokių neblogų bobulyčių pabaigoj, bet kad tas pats per tą patį ten jos trypė trypė... 
Days Of Eclipse susimontavo prisistatymą muzikinio klipo konkursui. Panaudojo nemažai medžiagos, kurią filmavau aš. Mane šis video labai žavi ir pasižiūriu kasdien mažų mažiausiai po sykį. Jeigu Jums patiko, maloniai rekomenduoju balsuoti aukščiausiu įvertinimu. Jeigu ne, galite pasiskaityti komentarus ar užsiimti kita naudinga veikla. 
4-adienį vyko Pravda 1 min premjera. Kadangi jau šeštadienis, o mano bloge nėra nė vieno pikto įrašo, festivalis pavyko. Filmai daug įdomesni ir kokybiškesni nei ankstesniais metais ir nugalėtojai verti savo laimėjimų. "Giltinės liežuvis" nieko neišlošė, bet akylai sekiau žiūrovų reakciją, kuri buvo tikrai teigiama. Daug juoko, plojimų ir šūksniai už nugaros "čia tai geras". Man to pakanka. Po to sekė puikus afterpartis Meinardo, Ainio ir Evlado bendruose namuose, o po to mažiau geras afterparčio afterpartis Woo klube. 
Atsisakiau vieno darbo. Nebefilmuosiu laidos "Šeimos pinigai". Bendražygiai mane puikiai suprato ir per daug nenusiminė, linkiu jiems sėkmės.
Pagaliau, po nežinau kiek laiko užėjo įkvėpimas. Vakar iki keturių ryto montavau Gabrieliui studentscoaching'o filmuką, šiandien lėkiau į miestą pasifilmuoti trūkstamų kadrų, grįžęs toliau montavau ir jaučiau išties didžiuli malonumą. Žinoma, dar nebaigiau, bet tikiuosi tai padaryti šįvakar ir jau rytoj galėsiu ramia sąžine eiti į Kazį. Taip, į Kaziuko mugę, kur rotušės aikštėje galite sutikti mano kolegę Indrę, prekiaujančią kompanijos "Pasaulis tai muilo burbulas" gaminiais! Kiek žinau, jai sekasi neblogai. 
Šis straipsnis skurdus iliustracijų. Ką dabar sugalvoti... Pastarąsias dienas nefotografavau, dėti nuotraukas iš Italijos būtų nebeįdomu... Hm... Prieš kelionę piešiau plakato pagrindą vienam renginiui, galiu tą piešinuką įmesti. Karjeros mugei ar kam tai... Arnas paprašė:) turiu kažkur ir galutinį variantą, bet ai...

Komentarų nėra: