2009 m. kovo 14 d., šeštadienis

Open season

Tiesiog užsimaniau pabloginti. Mano mini atostgos artėja prie pabaigos, t.y. nuo kovo 11 iki sekamdienio. Tikėjausi labai daug nuveikti, bet taip nenutiko. Tiesiog, kažkaip... Ketvirtadienį buvau šokiuose po ilgos pertraukos, buvo labai sunku, nesisekė, paskui penktadienį, irgi buvo sunku, bet man taiiip patiko! Gal ir nebūsiu šokėjėliu, bet pati atmosfera tiesiog fantastiška. Žmonės paprasti, linksmai nusiteikę, treneris įsijautęs kaip reikalas, žiūri į savo darbą ne tik praktiškai, dar ir savo filosofiją pateikia, labai įdomu. Na apie pievas nešneka, bet apie patį požiūrį į šokį pakalba, kaip daugiau išmokt ir t.t. Net aš, susikaustęs ir visiškai neemocionalus (nesugalvoju kaip rašosi) vyrukas, beveik atsipalaidavau! Taip, toliau... Niekaip nepagaunu įkvėpimo, jau labai seniai reikėjo sugalvoti ir parašyti sinopsį (trumpą aprašymą) filmui, kurį po to reikės filmuoti režisūros paskaitai. Tarp kitko labai šaunus bičas mūsų dėstytojas Beržinis, kaip pedagogas, labai tolerantiškas, šviesaus proto, išmanantis savo dėstomą dalyką.
Iš savo nuotraukų padariau atvirukus ir išsiunčiau draugams, gyvenantiems užsienyje. Gaila, kad du negavo.. Beje tuos atvirukus ir dar truputį nuotraukų iš Italijos įkėliau į savo albumą http://picasaweb.google.com/zarembapictures/DOPProjectItaly#
Mūsų namuose pražydo pinigų medis! Ir jau trečias žiedas! Taip vadinamas vienas augalas, kuris žydi taip pat retai kaip ir papartis. Mama sakė, kad žydi tik gerų žmonių namuose. Dėja, pinigų neatneša, nes neturi kojų.

Nuotraukų kompozicija gal ir ne pati geriausia, už tai nesimato nenuvalytų dulkių. 

Šiandien su Antanu kūrėm kūrėm ir pagaliau užkūrėm motorolerį! Apvažiavau vieną ratą aplink namą, tagi motorolerio sezonas atidarytas. Nežavi manęs nei greitis, ne du ratai, bet motoroleris - galimybė būti pirmam (kalbu apie atvykimo laiką piko metu), nesustoti ilgesniam laikui nei dega raudonas šviesoforo signalas, parkuotis visame mieste nemokamai, turėti įrenginį, kuris suges kai to mažiausiai reikia - va tai yra tikrasis motorolerio privalumas. Sakysite "anoks čia privalumas jei sugenda". Nenoriu prisikarksėti, bet man tai - vienintėlis jaunatvės požymis. Mano automobilis negenda, kompiuteris veikia nepriekaištingai, virš galvos tvarkingas stogas (tfu tfu tfu tuk tuk tuk tris kartus), o va motoroleris. Na jame visada bus ką taisyti! Ar suprantate ką aš noriu pasakyti?

Į intiką įkeltas dar vienas mano darbas. Koučingas studentmas. Atsiprašau už garso nekokybę. Vos prasimanęs pinigų pirksiu kryptinį mikrofoną savo filmavimo kamerai. Dar gi nesuprantu kodėl įkėlus į jutūbę taip suprastėjo vaizdo raiška. Oooo! Spauskite knopkę HD!

Tikriausiai paskutinysis dalykas, kurį noriu pranešti yra tas, kad turite balsuoti už mano mėgstamą grupę "Days Of Eclipse" adresu http://whatson.delfi.lt/news/music/article.php?id=20966519.

Dar pasigirsiu, kad vakar lošiau poolą su savo buvusiu klasioku Andrium. Jis labai kietas biliardo žaidėjas. Ir sulošėm lygiosiom, man tai nemažas pasiekimas :)

Komentarų nėra: