2008 m. spalio 30 d., ketvirtadienis

1/2 Gravel

Citata:
Labas,

noriu pranesti, kad grosiu akustini koncerta su Miroslavu ir styginiu kvartetu gruodzio 19 d. Kauno klube SIENA. Tai nebus joks atsikurimas, tiesiog graziai paprase sugroti akustini koncerta. Todel, jeigu yra rysis su fan klubu, siulau pranesti galimiems interesantams.

Tomas Sinickis


Aš dar galvosiu ar važiuot į koncą, nes esu Gravel, o ne Sinickių fanas :)

8 komentarai:

Karolė rašė...

Pusė Gravel ;DD
O aš tai varysiu :D

Asta rašė...

Aš, kaip neretu atveju, spręsiu paskutinę naktį ar likus kelioms h :D

Anonimiškas rašė...

O ar neatrodo, kad be Sinickių matytum tik 15% tų Gravel, kuriuos sakaisi gerbiąs? :}

Filmuojusvente.lt rašė...

be sinickiu?? tai gal atwirksciai? Nu puse yra puse ;D

Milda. rašė...

As tai noreciau, kad ten jie visi butu ir sugrotu rimta, o ne akustini koncerta ;)

Karolė rašė...

Svarbiausia, kad bent tiek. SIENOJ dabar vien tik akustiniai, nieko keisto.

Milda. rašė...

Rimtai?
Na aišku, gerai, bet norisi rimto koncerto, per kurį galėtum kratyt galvą : DD.
Na, tokio, kur 4 Gravelistai, 3 gitaros ir būgnai. Ir kur visi dainuoja "Aš išpjoviau tavo širdį, tu šauki, bet nieks negirdi". Vo čia tai koncertas.
Zaremba, dalyvausite?;)

Filmuojusvente.lt rašė...

Nu meginsiu :)