2008 m. spalio 29 d., trečiadienis

Dj Martini keičia amplua

Penktadienį buvau Šampano bare, kur filmavau Dj Mantini. Pagalvojau sau: "jeigu jis Dj Mantini, tai kodėl negaliu būti Dj Martini??". Truputėlį pasiplėtosiu - su Vytu sugalvojom pafilmuot, mus susirado ir va taip išėjo, kad tuoj imsim interviu iš Dj Mantinio. Liko penkios minutės, o aš jį pirmą kartą matau! Laimei visais klausimais turiu kam paskambinti. Kitas Vytas, dar žinomas Valento slapyvardžiu, netruko pakelti ragelio ir visko papasakoti. Net daugiau, nei man reikia. Ir net patarė kokių klausimų klausti! Štai kokia pamokanti istorija kaip Zaremba išsisuko iš kėblios situacijos, išsuko iš jos Vytą, pakalbino kitą Vytą ir dar Dj Martiniu pasikrikštyjo.

Dabar keičiu savo amplua. Nuo šiol aš - reklaminių klipų režisierius. Žinoma, Dj Martinis išlieka, o geriausia, jei vadinsite mane Zaremba.
Trečiadienį "Skalvijos" kino centre startavo reklaminių klipų stovykla. Kuriame socialines reklamas ekologine tematika. Pavyko sugalvoti keturias idėjas. Iš jų teks išsirinkti vieną ar porą. Rytdienai reikia nupiešti kadruotę, apsiginti ją, gauti vadovo Ričardo Matačiaus palaiminimą ir nufilmuoti.

Skelbimas mano skype antraštėje: SKUBIAI reikalingas aktorius, galintis daryti prieš kamerą bet ką! Jei toks esat ar pažįstat tokį - nedelskit

Ne reklaminis, bet klipas. Mūsų vadovo Ričkos:

1 komentaras:

Karolė rašė...

Tai dabar būs: "Commercial Zaremba Pictures"? ;D