2008 m. spalio 6 d., pirmadienis

Mano tobulas vadovas

Lyg būtų čia ko stebėtis. Mano namų darbas, kuriuos atlieku ne taip jau dažnai, ir vėl atsidūrė blog'e. Vadybos paskaitai reikėjo aprašyti savo tobulą vadovą ir penkių minučių kalba pristatyti auditorijai. Kaip sakė dėstytoja - bet ką išskyrus Hitlerį ir Adamkų. Gal jie labai panašūs - nežinau. Sekmadienį 23-ią valandą prisėdau rašyti, o pirmadienį jau pirmos paskaitos metu kalbėjau šia tema. Ir ką jūs manote? Nesigiriant - pavariau. Kalba mažumėlę skyrėsi nuo teksto, bet pagrindinė mintis išliko ta pati.

Mano tobulas vadovas

Kadangi mano tobulas vadovas egzituoja tik vienas, o tai esu aš, tai ir rašysiu apie ką? Teisingai, apie save, Martyną Zarembą. Ir kuo gi aš toks ypatingas, - pagalvosite gi Jūs. O Jum dar neaišku? Na tuomet neabejoju, kad perskaitę šį pilną A4 formato lapą sužinosite teisingą atsakymą ir jeigu Jūsų kas nors paklaustų, nestokotumėte gerų žodžiu atsakymui.
Mano tobulas vadovas turi geriausiai išmanyti susidariusią situaciją, ieškoti problemų ir būdų jas išspręsti. O problemų randu nuolatos. Tačiau jas išspręsti – nelengvas darbas. O ką jau kalbėti apie praktinę veiksmų išraišką... Ir kas nusprendė, kad 12-as šriftas yra standartas??? Mano tobulas vadovas turi kurti savo, geresnius, naudingesnius, lengvinančius standartus. Todėl aš, pats būdamas savo paties tobulu vadovu, skelbiu
14-ą šriftą standartiniu! Mano tobulas vadovas jokiais būdais negali būti per daug koncervatyvus, tad žiūrėti į ateitį ir laikas nuo laiko atnaujinti standartus tiesiog būtina. 16-as. 20-as!
Dar liko truputis vietos šiame lape, tad dėstysiu savo minį toliau:
Kadangi visas pasaulis yra sugedęs telefonas (jau esu minėjęs), priimant bet kokią informaciją reikia susidaryti savąją prizmę tuo atrenkant daugiau svarbius dalykus nuo mažiau svarbių ir visiškai išmetant nereikšminguosius. Taikydami šį, mano tobulo vadovo naujai išrastą metodą, jau galite nelankyti dviejų trečdalių paskaitų. Taip pat mano tobulas vadovas tiek sėkmės kalno viršūnėje, tiek nesėkmių bedugnėje turi išlikti savimi, žmogumi asmenybe.
Ir jokiu būdu mano tobulas vadovas neprivalo būti žmogumi orkestru (mokėti groti visais gyvenimo instrumentais), svarbu yra žinoti ko pasiklausti. Patikimi žmonės taip pat atrenkami taikant prizmės metodą.
Ir štai sunkiausias dalykas – pripažinti savo klaidas. Kartais per didelis šriftas išnaudoja daugiau rašalo, nei būtų galima ir visiškai nesutaupo vietos.
Grįžtame nuo ko pradėjome. Na gal nevisai į pradžią. Mano tobulas vadovas visuomet stengiasi atrasti aukso viduriuką. Ar pastebėjote kiek mažai teksto šiame lape surinkta ir kiek daug tuščiažodžiauta? Matačius mane išmokė. O jei nebūčiau pasakęs, kad dauguma žodžių tušti? Ką tuomet būtumėte manę? O ar prasmingų žodžių aptikote?
Martynas Zaremba Y-17

1 komentaras:

Karolė rašė...

Tai buvo neprasmingas, juokingas ir gan įdomus pasakojimas apie Zarembą, jo printerį ir A4 formato lapą su 20 šriftu rinkta beprasmybe ;D