2008 m. spalio 28 d., antradienis

o dabar Jūs

Neturiu apie ką rašyti. Parašykite, mieli skaitytojai, Jūs ką nors, kokią pastraipą ir atsiųskite man, o aš į blog'ą įkelsiu iki grįš įkvėpimas :) Jei laisva tema nieko nesukuriate, klauskite, padėsiu, bet neišsiplėskite.


Šian sukūriau halloween'o kostiumą. Netgi sugalvojau kaip jį pasiūti, pro kur įlipti ir t.t. bet jau nespėsiu iki penktadienio. Nu aišku, kad spėčiau! Bet tyngiu;D Čia šiaip, pora minučių, 4fun nukeverzojau

3 komentarai:

Karolė rašė...

Pabaisuoklis Zaremba ;D
Ai, man tai net kostiumo nereik ;D Tokiam pasauly, man visada halloween ;D

Piercas rašė...

Labai prasau, Zaremba, padek man sukurti reklamini klipa, kuri rytoj reiks pradeti daryti (happy)

Meinardas rašė...

As nemanau, kad tau pritruko minciu.
Noreciu tokio kostiomo.