2009 m. sausio 10 d., šeštadienis

BNOMADITANS

Kaip jau supratote iš straipsnio pavadinimo, šiandien rašau apie badmintoną. Vyko CBC (Capital badminotn club) turnyras. Žaidėme vienetais ir dvejetais. Iškart perėjau į antrą turą, kadangi neatvyko pirmasis mano varžovas. Po to keturias serijas iš eilės gavau kruopų. Įdomu - vis mažesniu skirtumu. Tarp kitko, šis turnyras man pirmasis. Tikrai nesitikėjau tokio aukšto žaidėjų lygio. Kapoja chebra. Tai nieko nelaimėjau vienetuose, bet dvejetuose sekėsi kiek geriau. Mane paskyrė žaisti su dešimt metų badmintoną žaidžiančiu vyruku traumuota ranka, bet tai, kaip buvo galima matyti iš jo žaidimo, nė kiek netrukdė. O kai šalia toks profas tai ir man ėmė geriau sektis. Baigėsi tuo, kad kovojome dėl trečiosios vietos. Prapylėme. O stengiausi labai. Už tai mūsų paskutinioji partija buvo pati gražiausia ir plojimų susilaukėme daugiausiai. Nemažai jų (dėl fuksų) atiteko ir man. O iš tikrųjų plojimų nusipelnė mano treneris Mantas, kad pakvietė sudalyvaut ir suteikia sąlygas užsiimti šiuo sportu bei turnyro organizatoriai, kurie už starto mokestį pripirko skaniausių sausainių ir saldžiausių cukraus kubelių kurie ir suteikė man jėgų. Paskui viskas pasibaigė, tad prieš paskutinę kovą pasivaišinau teisėjų stalelio "bompari" saldainiu. Tikras energijos užtaisas! Neabejoju, kad mūsų varžovai, kai niekas nematė, irgi valgė "bompari".

Dar nukrypstant į šalį. Perklausiau naujausią Madonos albumą. Nuo ko dauguma pradeda (šūdo) tai tuo ji užbaigia. Atsiprašau jei Jūsų skonį įžeidžiau :)

Komentarų nėra: