2009 m. sausio 4 d., sekmadienis

Kūrybinė išvyka

Šiais metais tupėjau namie, kai už lango tokia nuostabi žiema! Nebetvėriau savo kailyje, surinkau galingą būrį ir išvykome į gamtą pūsnynų pamatyti. Griebėme kas kokią turi muilines ir ištisas penkias minutes kad fotografavom, kad filmavom! Tada pavalgėm Agnės sumuštinių, įvaldėm arbatos iš Zarembos termoso, išklausėm Gedimino paskaitą kaip paštetą ant batono be peilio tolygiai užtepti ir truputį atvėsę iki pasidarė baisiai šalta išskubėjome namo. Grįžęs radau vinį padangoje ir nulį oro joje. Įvykiai yra susiję tarpusavyje ir aš puikiai žinau už ką man ta vinis. Tik nesakysiu Jum. Tačiau šįkart, užuot girebęsis už galvos ir dėjavęs 'ajajai kaip man nesiseka, nu už kąąąą..... :'((((' (panašiai buvo kai man kitoje pusėje buvusį ratą užblokavo antrą kartą), dabar pamėginau prisiminti Budos mokymą, kuris teigia, kad tokiu atveju pyktis, nusivilimas ar kitokios nenaudingos emocijos yra netikslingos, iškart ėmiausi rato pakeitimo ir jau rytoj ketinu nuvažiuoti į autoservisą, kad sutaisytų. Esu visiškai ramus ir net laimingas :)
Bet aš ne budistas.
Ką nufilmavau sumontavau į 30sec linksmą reportažėlį, bet spėju, kad aktoriai nepageidauja būti publikuojami internete, tad pakaks ir mano atvaizdo. Ne todėl, kad norėčiau savimi pasipuikuoti, o todėl, kad šita šypsena skirta Jums, ar jau baisu?:) Nuotraukos autorė Agnė.

1 komentaras:

Karolė rašė...

Ooohhh... How cute ;D Toks šiltas smile'as ;D