2009 m. sausio 9 d., penktadienis

Už tinklo

Prisvilo man veidrodinis fotoaparatas. Išpurčiau savo taupyklę, išreketavau tėvus ir va nusipirkau. O kaip įdomiai buvo: jau vieną dieną buvau pasirįžęs paimt ir nusipirkt, bet staiga tokia nuojauta suėmė, kad ei davai gal aš nepirksiu... Ir ką Jūs manote, vakare, nors ir buvo šokiai, dar nulėkiau ir į badmintono treniruotę 'dasimušt'. Ėjau ten tikėdamasis sutikti vieną vyruką, pasakojusį, kad baigė fotografiją kolegijoje, kur aš studijuoju interaktyvujį dizainą. Pasitarsiu maniau. Sakau 'tu baigei fotografiją, tuo ir užsiimi?'. Sako 'nu... aš prekiauju fotoaparatais' ;D Sekasi gi man sutikti žmones. Pasirodo jis yra Olympus tiekėjas ir pasiūlė man geriausią kainą. Taigi gavau du objektyvus ir dar pirkau blykstę. Žinoma, po to reikėjo nusipirkti ir šį atsuktuvą tam atvejui, jei kesintumėtės į mano turtą, pradurčiau Jūsų smilkinį ir šį šiaudelį, kad išsiurbčiau Jūsų smegenis bei stiklainį uogienės, kad supilčiau vietoje jų. 
Manau turiu neblogą techninę bazę, mano galimybės beveik beribės. Jeigu Jums arba Jūsų pažįstamiems reikėtų kokybiškų operatoriaus arba fotografo paslaugų, kreipkitės į Zarembą. 
Likau be pinigų. Nežinau kas bus, kai benzas baigsis. Na dar turiu 10Lt badmintono varžybų starto mokesčiui. Jos rytoj.

2 komentarai:

Karolė rašė...

Sėkmės ;D

Dalia rašė...

Sveikinu įsigijus nauja žaisliuką :)
ir sėkmės tyrimėjant ji ;) laikiam puikių Zarembos foto :d