2009 m. sausio 5 d., pirmadienis

Einaro ausinės

Šiandien supratau, kad aš, kaip a la meninykas, niekuomet nepristatau savo pirkinių. Na, tarkim įsigyjau planšetą kadaise, filmavimo kamerą prieš keletą mėnesių pirkau, po to fish-eye'ų, tokie, sakyčiau, įdomūs įrenginiai su kuriais galima nemažai nuveikti, o štai jų pristatymo, kaip "visi daro", nėra. Todėl sraipsnio pabaigoje būsiu toks, kaip "visi normalūs žmonės".

Apturėjau nepaprastai darbingą dieną. Iš vakar vakaro susidariau sąrašą darbų, kuriuos reikia atlikti. Kėliausi anksti ryte pagal 'Zarembos metodą', puoliau viską daryti, ryte truputėlį atsilikinėjau nuo grafiko, dieną buvau jį aplenkęs, kadangi atsivėrė langas tarp paskaitų, kurio metu išspręndžiau pradurto rato problemą. O dabar... atsilieku kokiom trim valandom. Tai dėl darbų, kuriais papildžiau darbotvarkę dienos metu, o iš vakar numatytų darbų neįvykdžiau tik "knygos skaitymas". 

Gerai, nusipirkau ausines, tokias, kokias turi Einaras, mano grupiokas. "Sennheiser HD 215". Dabar klausau muzikos per jas. Anksčiau neturėjau tokio tipo ausinių. Jausmas puikus  - ausinės apgaubia visą ausį, užgožia nuo pašalinių triukšmų (kompo ūžesio, maistuo ruošimo virtuvėje, automobilių eismo už lango..) ir groja TIK kokybišką muziką. Labai malonu.  Kalbant apie technines charakteristikas ausinės neturi žaidimų, GPS sistema neintegruota, bet stereo garsas tobulas, baltasis triukšmas išvis negirdimas (tas lėvas ūžesys, kai kolonėlės įjungtos, o niekas negroja), ausinės pasisuka, kad gali vaidinti, jog esi Dj Martini ir klausai muzikos tik viena ausimi ir t.t. Vardink ir vardink taip sakant :) Jie man moka už tai...

3 komentarai:

Jay_Cross rašė...

Ne nemoka ;D Bet ausinės geros. senheiserių geros ausinės tikrai. Pats turėjau, deja, parėjo, bet buvo ne tokios, o tos giluminės žinai. Geras pirkinukas. 25 lytai vien už reklamą :D

Karolė rašė...

Mano irgi senheiser ;P Geros tos, tik mano mažytės ;D

Milda. rašė...

Ei :D. Kai lūžau iš to Dj Martini.