2009 m. sausio 6 d., antradienis

Džiungarijos žiurkėnas

Sveikinu savo gerą draugę Dalią šeimos pagausėjimo proga. Kalėdoms draugai jai padovanojo džiungarijos žiurkėną (patinėlį), kuris Švarcnegerio nepadedamas ėmė ir atsivedė keturis, kaip teigiama Dalios laiške, vaikučius. Kaip dar anksčiau jos laiške minima - Kalėdos be stebuklų būtų ne Kalėdos:) Jeigu ir Jūs norite savo lėkštėje* turėti džiungalijos žiurkėną, kreipkitės į mane, o aš sujungsiu Jus su Dalia.

*džiungalijos žiurkėnas naudojamas kaip lėkštės papuošimas ir nėra skirtas valgyti, nebent esate gyvatė. Naminiai gyvūnai mažiną galimybę susidaryti stresinėms situacijoms, gerina savijautą, išklauso, užjaučia, atsidėkoja už rūpestį ir meilę.

3 komentarai:

Karolė rašė...

Cuuuute, bet aš kysą turiu, y'know what I mean? ;D

Milda. rašė...

Nia. Turėjau kartą tokį, nebereikia :).

Anonimiškas rašė...

aha, vat tik kas jums svetimas nuotraukas naudot leido nelabai aišku. keistai žmonės supranta internetą, kad ką radau, tas mano...ogi foto tai šita mano.Gyvūnėliai irgi. Sutikimo laisvai naudot nėr. Tokais atvejais būtų mandagu bent jau atsiklaust.Beje, jie ten ne lėkštėje, o elementariame didesniame maisto indelyje graužimas. Būt gražu susiprast...o tai kažkaip nesmagu,kai savo foto randi po "Zaremba pictures". Nelabaiaš Zaremba, nelabai...